Wednesday, May 12, 2010

...Хариу хүлээсэн мэдрэмж...

Яагаад хормын төдийд харц чинь миний л эзэн болно вэ?
Ялдам бас энхрий инээд гэрлээр дүүргээд
Буцах шувуудтай хамт ниссэн миний ертөнцөөс
Үгээр зүйрлэшгүй эрдэнээс минь юунд хагаслан хэлэлгүй авч одоо вэ?


Дахилт:
Үргэлж хардаг оддын минь тоос ганц чиний сэтгэлд буугаасай
Учир нь хүслээ шивнэсэн
Үүр цайтал саранг ширтхэд үргэлж хагас хэвээрэй
Алсад шингэн одсон Яг л сэтгэл шиг минь хагас хэвээрэй

Хорвоод ганцаардсан өнчин мод бас байдаг юм гэсэн
Хосгүй хээнцэр цэцэгс ганц ургадаг юм
Холоос ирэх анхилуун салхинд согтон
Хормын төдийд уяран найгах үедээ
Хамгийн нандин гэсэн газараа хадгалж байсан
Хосгүй дэлбээ нь хийссэн юм гэнэ лээ


Дахилт:
Үргэлж хардаг оддын минь тоос ганц чиний сэтгэлд буугаасай
Учир нь хүсэлээ шивнэсэн
Үүр цайтал саранг ширтхэд үргэлж хагас хэвээрэй
Алсад шингэн одсон яг л сэтгэл шиг минь хагас хэвээрэй


Наран нойрсох үеээр саран биднийг урин дуудна
Миний хэлэх үгсийг гэрчилэхээр одод чуулна
Зөвхөн чамд харин чи минь хэлэлгүй авсан зүрхээ
Өөрийхтэйгөө нададаа нээгээрэй

Үргэлж хардаг оддын минь тоос ганц чиний сэтгэлд буугаасай
Учир нь хүсэлээ шивнэсэн
Одоо миний шилтгээнд ганцаардсан ханхүү байдгийг мэддэг боловуу чи минь?
Миний сэтгэлд чамаас өөр юуч хэрэггүй...

1 comment: