Friday, September 24, 2010

Тамхины утаа чи надад юуг өгүүлэхийг хүсээв?
Тааж болшгүй амьдралыг минь үү?
Эсвэл бодолд автсан мөртүүдийг минь үү?
Эргэлзэлгүй надад хэлээд өг
Би яах ёстой юм?
Би хийх ёстой бүхнээ л хийсэн
Би алхсан , гүйсэн , жаргасан , зовсон
Би би хэвээрээ үлдэж чадсан.
Надад одоо чамаас өөр хань алга
Намарын навчис ч надаас нүүрээ буруулж
Найз нөхөд минь ч намайг хөсөр хаяж
Насан туршийн толботой үлдээлээ
Тамхи чи надад хэлээд өг
Тарчлаан зовоолгүй
Тархийг минь өвтгөлгүй
Тамхи чи надад хэлээд өг
Тавлан байж инээлгүй
Тавилан болсон амьдралын минь тухай хүүрнээд өг
Чамтай би 10 н жилийг туулсан
Чи л намайг хэн бэ гэдэгийг ойлгож байгаа
Хэн ч миний урулыг үнсэхийг хүсэхгүй байхад
Хэн ч биш эд чи л миний уруулыг үнсэж байсан
Чи намайг надаас илүү мэднэ
Чи миний дотор ороод бүх хортой зүйлийг хийсэн
Юуны учир? бас
Юуны тулд
Би чамтай балгаа юм бэ?
Би чамайг яагаад ингэж их хайрладаг юм бэ?
Төсөл тооцоог бодолгүй
Төв дэлгүүрийн эгчээс би чамайг авдаг
Чи юуны тулд надтай хамт байгаа юм?
Чи юуны төлөө миний гарт байгаа юм?
Хэрэг зорилгоо хэлээд өг бас
Хэзээ ч намайг орхихгүй гэж амлаач

No comments:

Post a Comment